highlighted
content

אודות ד"ר מירה רוזן:

ד"ר מירה רוזן, סיימה למודי רפואה בטכניון בהצטיינות ,

בעלת תואר שני במנהל מערכות בריאות ,

בנוסף, בוגרת המסלול להומיאופתיה קלאסית במכללת מדיסין  ובעלת ניסיון רב בתחום האסתטיקה.

ד"ר מירה רוזן מציעה: מגוון רחב של טיפולים בכל תחומי האסתטיקה, החל מטשטוש והעלמת קמטים ע"י חומרי מילוי, עיבוי ועיצוב  שפתיים, עיצוב ופיסול הפנים, הסרת כתמים, טיפולי פילינג להצערה של עור הפנים, הצוואר והמחשוף, רענון העור ומיצוקו, כל זאת לצד טיפול הומיאופתי משלים. הטיפול נעשה תוך שיתוף פעולה מלא עם המטופלים, על מנת להגיע לשביעות רצון ולתיאום ציפיות. באווירה אלגנטית מעניקה ד"ר רוזן למטופליה מראה טבעי של יופי, חיוניות ורעננות. הטיפולים קצרים. רבע שעה עד שעה בכל פעם. ההחלמה אורכת כיממה ורוב המטופלים שבים לשגרה מייד לאחר הטיפול. החומרים בהם משתמשת ד"ר רוזן מאושרים על-ידי משרד הבריאות והגופים המובילים בעולם כולל ה-FDA האמריקני וה- CE MARK  של ארגון הבריאות האירופי. תוצאות הטיפול יעילות עד שנה וחצי לאחר ההזרקה. הכאב מינימלי, אם בכלל,ובכל מקרה אפשר להשתמש באלחוש מקומי. 

 

על לקוחותיה של ד"ר רוזן נמנים: גברים ונשים בכל הגילאים. החל מצעירות אשר רוצות למלא שפתיים, נשים לפני חתונה, גברים ונשים בעמדות מפתח אשר מופיעים בפני קהל וכלה במבוגרים בגילאי הפנסיה אשר שואפים למראה ה"צעיר הנצחי".

 

סוד ההצלחה: ד"ר רוזן מצליחה לנסוך במטופליה ביטחון. השקט האישי והסגנון הסולידי מקרין למטופלים שיש על מי לסמוך. הסוד טמון בשילוב בין אמינות, אחריות ומקצועיות לצד אישיותה הקסומה והרגועה של מירה.

"האני מאמין" של מירה: "כשטוב לך עם הגוף שלך החיים נראים אחרת. לעתים די בשיפור קטן בעור הפנים, כדי לגרום לשינוי גדול בחיים. אני כאן כדי לעזור בכך".
 

 

Image removed.